« Is dit nou leuk? | Hoofdmenu | Boekarest, het weekend »

Conferentie in Boekarest

Blog_boekarestZaterdag zijn wij, Isa Stoffels (14), Suzanne van den Bosch (14), Floor van Riesen (14) en Isa van der Sanden (14), vertrokken naar Boekarest. Samen met nog 17 anderen van het Carolus Borromeus College te Helmond gaan we daar de Verenigde Naties naspelen.

Er wordt gediscussieerd over serieuze onderwerpen die nu in de wereld spelen, zoals de wereldeconomie en de internationale veiligheid. De conferentie heet Model United Nations of Bucarest.

Wij zullen jullie in dit blog de komende dagen op de hoogte houden van wat er gebeurt in Boekarest. Jullie krijgen alles te horen over de gastgezinnen, het eten, de debatten en de feestjes.

Foto: Helemaal links is Floor van Riesen, daarnaast Isa van der Sanden, rechts van Isa staat Suzanne van den Bosch en helemaal rechts op de foto is Isa Stoffels

Posted by Eindhovens Dagblad on januari 30, 2012 at 10:00 vm | Permalink

Reacties

Geweldig om op deze manier op de hoogte te worden gehouden van jullie belevenissen. Ik zal mijn collega's wijzen op deze mogelijkheid.
Naast een leerzame tijd wens ik jullie ook veel plezier.

G. van Wijlen

Geplaatst door: G.van Wijlen | 31 jan 2012 17:22:27

Heel erg leuk om van jullie te lezen hoe het gaat daar in Boekarest!

Ik hoop dat jullie ook iets zullen schrijven over de conferentie.
Hoe vinden de beraadslagingen plaats?
Is het allemaal erg formeel of is het vooral gezellig?
Waar hebben jullie het over?
Lopen de meningen van de verschillende deelnemers erg uiteen?
Is er eenngroot verschil tussen de standpunten van de landen uit West Europa en de landen uit Oost Europa en/of de landen uit Zuid Europa?
Wat zijn de hot-items, waar heeft iedereen het over?

Veel plezier,

P. Diederen

Geplaatst door: P.Diederen | 31 jan 2012 21:48:05

Leuk dit guyss !!!
Xoxo

Geplaatst door: Frederique van betten | 31 jan 2012 22:09:30

Geweldig meiden! Wat leuk dat we zo op de hoogte worden gehouden van jullie ervaringen. Zet hem op in Boekarest!

Geplaatst door: Nitzan Shepher | 1 feb 2012 15:18:35

Geweldig om te lezen hoe jullie het naar je zin hebben. Volgens mij wordt er uitstekend voor jullie gezorgd en kunnen jullie de buikjes rond eten in het restaurant en bij de gastgezinnen.Bij terugkomst weer een mooie ervaring rijker.

Succes,
mevrouw van de Meerakker

Geplaatst door: mevrouw van de Meerakker | 2 feb 2012 11:52:03

Vanuit een steenkoud Eindhoven een grote aanmoediging van mij. Ik ben apetrots op jullie. Klein nieuwtje: ik ga na de carn.vakantie eindelijk weer een paar lessen geven, dus....... maak er nog een nuttige en gezelleige boel van daar, groet H. J.

Geplaatst door: Harry janssens | 2 feb 2012 12:20:58

Lieve Suzanne,

Wat een voorrecht om dit mee te maken. Je hebt ons laten meegenieten van het ontbijt tot en met de bevroren Zwarte Zee. Het zou zo in een film kunnen. Gelukkig heb je foto' s gemaakt. Als je 80 bent zal je daar nog van genieten. Vol heimwee sta je straks op Eindhoven Airport waar het inmiddels ook al erg koud is geworden. De schaatskoorts loopt hier al aardig op, de treinen staan stil en de files waren vandaag enorm, zo' n 800 km.
Dank voor je blog.

groet Ria en Kees

Geplaatst door: Ria Dekker | 3 feb 2012 19:14:10

Hello golden girls,

During your first English lesson next week you'll tell us all about your adventures and experiences so that the rest of the class and me will discover how much your English proficiency has undoubtedly improved. Enjoy your last day and have a safe journey back.

Regards from your English teacher,
A van Eijk

Geplaatst door: A van Eijk | 4 feb 2012 10:32:03